Sunday, January 31, 2010

Weekendu' e aproape gata

Am fost la happy hour cu colegii. M-am simtit bine. Nu pot spune cu certitudine ca e pe gustu meu, da macar am dansat, ne-am hlizit si am beut cate ceva. Apoi am fost la prietena italianca, unde am mai beut, am mai ras, am dansat chiar, pret de vreo trei melodii. Apoi am plecat acasa, ca bateau vecinii in pereti. Asta ca sa stiti, ca nu e numa in Romania. Dar aici chiar nu poti face o petrecere in bloc.

Sambata: acu e ceva ce chiar o sa va placa. Am fost pana la plaja, pe pista de biciclete. Si ne-am dat cu bicicletele, in pantaloni scurti, am mancat pizza pe iarba si ne-am uitat la un apus de soare. Apoi acasa si inapoi afara, la un bar, unde inca se poate fuma pe terasa. Nu pentru mine e interesanta informatia, ci pentru prietenii mei Caci ma lupt cu demonu care cere tigara mai mereu in weekenduri sau cand ma simt bine. Si ne-am simtit bine, chiar foarte bine, pana dupa ora 2 dimineata. Cu niste oameni care urasc americanii si se simt mai acasa in Europa decat aici. Ma intreb de ce oare ne-om placea?

Si am aflat ca sunt charming. Cel putin, asa zic niste baieti care m-au cunoscut. Stie si barbatu-meu, desigur. Sau poate nu?

No comments:

Post a Comment