Sunday, January 31, 2010

Film romanesc in Los Angeles

Am vazut Elevator. E fain, mi-a placut. Buget de 300 de euro, filmat 90% intr-un lift, actori-2 adolescenti care nu cred ca au vreo treaba cu actoria, sunt frumosi si in mare parte, zic eu, zic ce zic si cand nu sunt actori...Regizorul, prezent in sala, a fost intrebat si se pare ca nu a fost improvizat nimic din dialog, desi curge natural si parca imi aduc aminte pustii de pe la Motoare vorbind

Romanii din sala in schimb, poveste distractiva. Majoritatea veniti cu fata culturala si snoaba, poate or fi mega super culturali sau poate asta e fata de LA, habar nu am. Apoi categoria 60-80 de ani, oripilati de cuvintele cacat si intrebari de genul: "Cum e cand faci dragoste?" Care nu au inteles nimic din film, pentru ca nu se filmeaza cu multi actori, multe decoruri si pentru ca tinerii vorbesc despre lucruri uitate demult de ei
Dialogul final, care iti aminteste de inocenta pierduta, despre tainele sexului cand esti adolescent, este cel care cred ca da unitate filmului si te lasa sa pleci din sala fara sa iti arunci creierii pe pereti. Sa il vedeti si sa imi povestiti ce credeti!

No comments:

Post a Comment