Sunday, January 31, 2010

De ce imi place mie aici

Pentru ca
...m-am urcat in autobuz la opt seara, dupa serviciu, iar soferita a incetinit ca sa nu ma stropeasca, a ocolit balta si mi-a urat cand am coborat: have a good night, sweetheart:). Si asa am reusit, desi franta de oboseala, sa merg pana acasa zambind.
...inca merg cu bicicleta la serviciu, cand nu ploua.
...ploua putin aici.
...seara merg pe trotuar, ca sunt fricoasa si cei cativa trecatori imi fac loc si imi zambesc.
...avem un CFO culturliza(n)t care uneori imparte biletele lui de concerte. Si am fost la Disney Hall pentru Hendel, Messiah - un sunet perfect clar, uimitor. Iar aseara am fost la un concert de jazz brazilian excelent: Luciana Sauza, careia ii stiam vocea, dar nu o asociam cu un chip. Insotita de un chitarist si de un percutionist cu cele mai stranii instrumente de percutie, toti extrem de talentati si alive.

3 comments:

  1. Finaly, finaly, ca idioata de mine a uitat la un moment dat blogul de yahoo....
    Maine citesc tot, asta e doar msg de "I`m here finaly!")

    ReplyDelete
  2. in sfarsit, vad si eu ceva, si astfel, am sansa sa reintru in lumea ta, fara discutii penibile cu"nu stiu de unde sa incep". sa lasi blogul te rog pe nick

    ReplyDelete
  3. OK, cronologia postarilor e un pic stranie. Am mutat blogul de pe yahoo. Pur si simplu le-am copiat pe toate aici, de aia sunt toate in aceeasi zi:)

    ReplyDelete