Sunday, January 31, 2010

Computerul de acasa

Am ajuns scrib de programele date de oameni mai priceputi ca mine (ca sa nu zic mai destepti), ca se umfla in pene
Sambata, conferinta cu Radu. Cum dreaq fac ca sa sterg de tot sau cat mai bine un hard disk? Baga XP, formateaza, asta dupa ce intri in Bios. Scrie in Notepad un programel, deschide consola. Am vazut chestiile astea, dar pentu prima data am inteles ca formateaza discul C inseamna sa stearga hardu, ca o consola e fereastra aia mica neagra in care IT-istii scriu de obicei tot felu' de chestii si apoi iti merge calculatoru la munca.
Deci , intr-un cuvant, weekendu' asta am facut-o pe desteapta. Am salvat sistemul de operare, am sters hardul si l-am inlocuit cu unul nou nout, pe care am instalat din nou sistemul de operare.

Ce mai, a doua specializare a mea e sa fiu IT-ista Si asa imi zicea Bogdan, un drag coleg IT-ist de la Catza ca ma face ajutor de departament IT. Ce vremuri, Bogdane, cand setam telefonul sau calculatorul lui Sorin prin telefon...Mi-e dor de multi colegi de la Catza..

No comments:

Post a Comment