Sunday, January 31, 2010

Noutati

Ne-am mutat. Yuhuuuu!!
One bedroom apartment, ca aici nu e apartament cu 2 camere ca la noi. E curat, luminos, nu foarte mare, exact cat trebuie pentru 2 oameni fara alte obligatii decat traiul in comun

Are un geam imens in camera de zi, in care bate un copac cu flori rosii. Habar nu am ce copac e, dar florile seamana cu niste trandafiri. Iar putin mai departe de geam, sunt plantate pasarea-paradisului si diverse verzaturi care probabil se vor transforma in alte flori la primavara/vara. Cand ne-am mutat, o pasarea-colibri poleniza copacelul:) Foarte frumos

La 31 de ani, am reusit pentru prima data sa cumpar(am) mobila. Vom avea o casa foarte colorata-livingul e rosu si alb-albul de la masuta si scaunele de bucatarie, rosie de la loveseat, despre care am avut o discutie f amuzanta cu Dani, care se prapadea de ras. Ca eu zic loveseat la o sofa. Dar parol, loveseat-ul e o sofa mica, de 2 persoane. Asa ca o sa ii zic loveseat in continuare. Pentru ca e si rosie si pentru ca e si mica Si chiar cred ca e o denumire prea frumoasa ca sa nu ma fandosesc un pic cu ea. Dormitorul e pe teme intuneacte: e black-brown, dar va fi inveselit de culorile f vii ale asternuturilor. Si deschis ca ton de dulapul incastrat in perete care e crem si de peretii albi.

Mai avem de montat mobila, asta probabil va fi indeletnicirea lui Mada in weekend, dar iesim la lumina. Incepe sa arate a casa. Casa noastra.

Sper ca vom fi fericiti aici.

No comments:

Post a Comment