Sunday, January 31, 2010

Conta

Ora sase jumate, marti seara. Am ajuns acasa cu bicicleta. M-am schimbat repede, a venit Jen, colega de scoala sa ma ia cu masina. Am ajuns la Ashwin, un indian extraordinar de dragut.
Ashwin si sotia lui sunt ceva mai tineri ca mine, unii dintre cei mai ospitalieri oameni si mai prietenosi. Par ca sunt alive, ca sunt plini de sentimente, si parca toate bune.
Ne-am apucat de proiectul de conta. Incredibil, am ajuns la ora 12.30 si am descoperit ca undeva, pe drum, am gresit ceva... Si ne-am apucat de refacut. Munca in echipa rools!!!!!!!!! Am descoperit eu ceva, dar eram prea obosita sa duc rationamentul pana la sfarsit si Aswin a facut-o pentru mine:) Jen a descoperit si ea o alta eroare si uite asa am ajuns la ora 1 sa plecam la somn franti de oboseala, dar fericiti ca ne-a iesit treaba.
Azi noapte am visat doar contabilitate!!! Debits and credits

Azi o sa ne intalnim din nou. Nu mai vreau sa mai visez contabilitate. Macar nu in noaptea asta...

No comments:

Post a Comment