Sunday, January 31, 2010

Distractia in Los Angeles

Am incercat weekendul asta sa ma distrez. In tara in care am emigrat acum vreo sapte luni. Mai concret, in LA. Orasul entertainmentului. Unde intri intr-un club pe la 10 sau 11 si la ora doua sau aproape de ora doua esti poftit cu lumini orbitoare sa te duci acasa. Distractia e ceva interzis in orasu' asta. Am fost la 2 petreceri americane vineri. Sa luati in consideratie ca erau petreceri de tineri, unde media de varsta-cu tot cu tineri ca mine, sariti de 31 era de maxim 24-25 de ani. Toti studenti, deci-cel putin asa cum imi amintesc eu, nebuni.

Sa va explic cum a fost la cele 2 petreceri.
Prima-intr-un apartament. Petrecere cu tema. Adica luminile stinse si muzica violet care face dintii galbeni si tricourile albe oferite de birthday girl reflectorizante. Apoi markere si desene, care de care mai creative: inimioare, stelute si cuvinte, da' cine sa aiba chef sa se chiorasca sa le citeasca. Ei , si pe lumina asta inexistenta, lumea bajbaie dupa alcool. Daca esti un angelean nebun si nonconformist, bagi alcool, musai extrem de rapid in sange, te faci pulbere si la 1 noaptea vine vecinu si zice ca dc nu termini, vine politia. Si apoi vine politia si se sparge gasca.

A doua petrecere-intr-o casa. Unu noaptea-cateva persoane bete pulbere si tinandu-se de pereti. Ceva muzica? Poate, in surdina, pe undeva. Nimeni nu danseaza. Toata lumea sta in bisericute, zambeste cu gura pana la urechi, se pupa cu cineva care tocmai intra. Persoana pupata tocmai trece. Persoana care tocmai era cu gura pana la urechi incepe sa barfeasca persoana pe care tocmai a pupat-o si careia i-a aratat o deosebita incantare ca a intalnit-o. Invata sa fie phony de la 20 de ani. Nu stiam ce e aia pe vremea aia-Thanks God!
Nimic de baut. Alergam disperati la un magazin non stop, ptr ca e aproape ora 2. SI de la ora doua nu se mai vinde bautura. Alta problema care ma depaseste. OK, ajungem, luam bere. Hai sa bem acum-suntem cu 4 oameni. O tipa f misto, si 3 prieteni de-ai ei.Nu mai mergem nicaieri. FIecare pleaca acasa cu berea. Poata altadata.

Sambata seara. Petrecere la o prietena romanca. Mergem pe la ea. Ma gatesc si eu cu o rochita, machiaj perfect, unghii negre, paru aranjat. Plecam la 10.45 de acasa. Strazi blocate. Ajungem la club la ora 1 noaaptea. ca pana gasesti loc de parcare...pana intri...
Asta tre sa v-o zic,ca e prea misto. Deci: ca sa intri intr-un club, trebuie sa ajungi la prima ora. Nu m-am lamurit, undeva intre 10 si 11 noaptea. Chiar daca dai telefon si te treci pe lista... Daca esti o fata f dezbracata sau foarte dezbracata, intri usor. Noi, opt oameni normali. Fetele, f dragute, dar nu dezbracate si pe deasupra cu 4 baieti dupa ele. A trebuit sa asteptam si la intrare. Intram. Uraaaaaaaaa! Mai avem 40 de minute de distractie. Nici nu am mai baut nimic. Cd sa ma mai imbat, cd sa ma mai distrez??? Am dat din solduri gratios pe cateva melodii, am stat 10 min la coada la baie, m-am amuzat privind cateva fete cazand. Se imbata f tare fetele pe aici, uitand un detaliu f important: cand pleaca de acasa, isi pun rochii extrem de scurte si tocuri extrem de inalte. Deci puteti vedea si singuri rezultatul alcool + rochie f scurta + tocuri f inalte. SI am plecat acasa. Neimbatata, nedansata, nedistrata.
A, ba da, m-am simtit bine in masina. Eram trei fete f simpatice in spate si ne-am hlizit la dus si la intors.

Gata.

No comments:

Post a Comment