Sunday, January 31, 2010

Entry for May 31, 2008

E ultima zi din luna mai. Sunt aici de aproape 3 luni. Am plecat din Bucuresti, ca o surpriza pentru prieteni, familie, chiar si pentru noi!

Pot spune acum , dupa doar asa de putin timp petrecut aici, ca am facut o alegere foarte buna. Orice experienta noua te ajuta, spunem mereu, eu o traiesc cred pentru prima data, peste mari si tari.

Los Angeles e impresionant nu pentru ceea ce este, ci pentru imprejurimile lui. Sunt niste locuri superbe de vizitat pe aici.

Am avut si noroc, mi-am gasit un job foarte repede, se pare ca experienta de la Catavencu si-a spus cuvantul. Radeam acasa ca o sa ma indrept spre non-corporatii. Am ajuns intr-o firma faina, cu oameni relaxati si foarte draguti. Sistemul e diferit de Romania, cred ca se munceste mai eficient, pentru ca si in Romania lumea lucreaza mult. Ceea ce e foarte misto e ca oamenii isi pot aduce cateii la serviciu, asa ca m-am ales cu o gramada de prieteni mai mari sau mai mici, puiuti sau batranei.

Ma bucur ca am plecat. Acum, nu stiu ce o sa zic peste un an sau peste sase luni. Vom vedea. Care ar mai fi farmecul, daca am sti ce se intampla, nu?

No comments:

Post a Comment